Hermetic Square SS20

hermetiq_square_ate_poznan_ss20

Oferta naszego sklepu powiększyła się o pochodzącą z polski markę Hermetic Square. Ubrania możecie już nabyć w naszym sklepie online, jednak zanim przejrzycie co dla Was mamy zapoznajcie się z opisem najnowszej kolekcji!

Story SS20

Na początku XXII wieku wyścig kosmiczny pozwolił człowiekowi skolonizować Księżyc i nieodległe od Ziemii asteroidy jednak pochłonął ogromne zasoby energii. Na Ziemii brakuje surowców naturalnych. Kraje jednoczą się podpisując porozumienie o zaprzestaniu ekspansji wszechświata. Wspólnie postanawiają skupić sie na ratowaniu ginącej od kataklizmów planety, za które obwinia się anomalię zwaną „Srebrnym Wyciekiem”, która pojawiła się na początku XXII wieku na orbicie Marsa. Aby ochronić Ziemię od zgubnego działania zewnętrznych czynników przestrzeń okołoziemska zostaje otoczona magnetycznym płaszczem rozłożonym pomiędzy wypuszczonymi w przestrzeń zmilitaryzowanymi stacjami kosmicznymi. Ruch w przestrzeni okołoziemskiej zostaje zatrzymany. Każda nieautoryzowana próba złamania bariery wiąże się z interwencja wojsk międzynarodowych. Władze zwalczają korporacje, które wbrew „porozumieniu” próbują znaleźć sposób na opuszczenie Ziemii i dalsza ekspansję. Ziemia powoli pogrążała się w chaosie.

Naukowcy próbowali znaleźć sposób na uratowanie ekosystemu planety. Jeden z nich, astrofizyk, Dr Henryk Hermetus uważał, że „Srebrny Wyciek” to inteligentna forma życia, która pojawiła się w naszej galaktyce z jakiegos powodu. Przy współpracy z miliarderem Timem Vollenhausem, powołali projekt „Tetragon”, który miał na celu zbadanie anomalii w miejscu jej występowania i podjęcia próby pozyskania z niej energii, która mogłaby pomóc ludzkości w walce o życie planety. Trzymając projekt w tajemnicy przed władzami, przekupili Gwiezdną Flotę, aby wraz z załogą naukowców przedostać się przez zaporę kosmiczną i dotrzeć wgłąb Srebrnego Wycieku. „Widzimy lekarstwo” – to była ostatnia wiadomość, którą nadesłali zanim urwał się z nimi kontakt.

Pięćdziesiąt lat później, w 2170 roku, prawie nikt już nie pamięta o projekcie „Tetragon”. Stężenie tlenu na Ziemii wynosi 4%. Miasta przykryte są tarczami energetycznymi, pod którymi sztucznie utrzymywana jest atmosfera. Ludzkość wymiera. Na ulicach wielkich metropolii rządzą gangi. Jedynymi spokojnymi miejscami są „Oazy” – zamknięte dzielnice, pilnowane przez prywatne armie najemników. Tutaj

najbogatsi żyją w luksusie żerując na katorżniczej pracy obywateli niższego sortu.

Tutaj, w zamożnej rodzinie właścicieli jednej z korporacji, wychował się Max – dwudziestoletni niepokorny wnuk Dr Hermetusa, który pomimo swojego wysokiego stanu, większość młodości spędził ocierając się o półświatek i gangi spoza Oazy. Jest jednak dobrym dzieciakiem pomimo, że zamiast matki, której nigdy nie znał, wychowała go ulica. Jego ojciec, właściciel wielkiej firmy zajmującej się biotechnologią, był wiecznie nieobecnym, poświęcającym się nauce, tajemniczym człowiekiem. Praca badawcza poza granicami miasta, na pustkowiach, doprowadziła go do choroby z powodu napromieniowania. Zaraz przed śmiercią podarował Maxowi holodysk z tajemniczą zawartością. W środku nośnika danych znajdowała się bowiem mapa prowadząca wgłąb „Srebrnego Wycieku”. Po romowie z wujkiem Lloydem, Max postanowił natychmiast zebrać drużynę i wyruszyć w podróż śladami swojego dziadka i projektu „Tetragon”. Wujek Lloyd odrował mu kluczyki do luksusowego nadświetlnego statku „HS-PHOTONE”, który był ukryty w hangarze pod domem rodzinnym Maxa.

Załoga HS-PHOTONE:

1. MAX „HERMETIC” HERMETUS (17 lat) – kapitan i główny pilot statku „HS-Photone”.

2. SAMMY GAIJIN (20 lat) – kumpel Maxa z motocyklowego gangu, mistrz sztuk walki.

3. CINDY SIN (16 lat) – przyrodnia siostra Sammyego, przemądrzała specjalistka od wielkich karabinów i włamywaczka.

4. LINDA STALKER (>24 lata) – niezwykle utalentowana artystka estradowa i specjalistka od mikstur i intryg agentka wywiadu, wyniosła.

5. GORAN WELLS (45 lat) – drugi pilot, technik i stary gwiezdny wilk

6. JET FAIRFAX (20 lat) – specjalista od danych, haker i nałogowy palacz.

7. Dr ALEXA SKY (21 lat) – tajemnicza i piękna specjalistka od obcych form życia i nanotechnologii.

8. LLOYD HERMETUS (80 lat – wygląda na 30) – wuj Maxa, przemytnik, krętacz i elegancki biznesmen w jednym, syntetycznie odmłodzony.

HS-Photone jest jedynym statkiem na Ziemii, który został skonstruowany w technologii dyfuzjii fotonów dlatego jest niezwykle szybki i nie potrzebuje konwencjonalnych paliw. W środku jest ogniwo zasilające nieznanego pochodzenia, które skonstruował Dr. Hermetus. „HS-Photone” jest bliźniaczym statkiem do „HS-Tetra”, którym wyleciała załoga misji „Tetragon” 50 lat wcześniej. Oba statki dzieki napędowi fotonowemu poruszają się na dwa sposoby: na długie dystanse za pomoca transmisji fotonowej, a więc – teleportacji; na dystanse krótkie oraz do manewrów wymagających precyzji, używa się napędu odrzutowego. „Foton” Wygląda jak ostro zakończona motorówka z okręgiem na kształt płyty cd włożonym horyzontalnie od przodu w dziób statku. Na całej tylnej rufie ma wylot odrzutowy w kształcie litery H, która świeci na różowo kiedy motorówka leci (kiedy płynie – na turkusowo).

Po ominięciu bariery kosmicznej otaczającej Ziemię, za pomoca błyskawicznej transmisji fotonowej, załoga statku dociera do granic Srebrzystego Wycieku. Postanawiają wlecieć w niego pomimo panujących dookoła burz elektromagnetycznych o niezwykłej sile. Wszyscy traca przytomnośc i budzą się we wnętrzu Srebrzystego Wycieku.

Srebrzysty Wyciek (THE SILVER SPILL) – jest to wnętrze anomalii kosmicznej posiadające świadomość, wyglądające jak srebrny, lustrzany ocean we flaucie (bez fal). Reaguje na marzenia załogantów, drocząc się z nimi, wytwarzajać widziadła np. srebrne kopie postaci, które przedrzeźniają swoich protoplastów. Wskazuje statkowi drogę na swoich wodach, aby dopłynęli do wskazanego na mapie celu jak najszybciej, wówczas formułuje się na przykład w wielką srebrną dłoń która unosi się nad powierzchnią i palcem wskazuje kierunek (jest troche jak niema, srebrna, bezpostaciowa wersja Dżinna z Alladyna Disneya). Srebrny Ciek to ogromny (powierzchnia Afryki) płaski ocean w kształcie kwadratu,

ktorego każdy róg zatopiony jest w „portalu”. Każdy z czterech portali prowadzi do odrębnego świata. Na środku „oceanu” jest świetlista oś (Axis Mundi), która pionowo przebija jego powierzchnię (z daleka widzialna jest z obu stron – wierzchu i spodu). Do tej świetlistej iglicy nie można się zbliżyć gdyz zawraca statek w przecienym kierunku. Oś świecąc powoduje że na powierzchni oceanu jest widno. Atmosfera tutaj jest zdatna do oddychania dla ludzi. Mogą więc wychodzić na pokład statku bez dodatkowej aparatury. Nie ma wiatru, jest ciepło i przyjemnie.

Obudziwszy sie w środku, załoga dryfuje jakiś czas po srebrnym oceanie. Początkowo próbują dopłynąć do „Igilicy”, która ukazuje się na holo-mapie jako cel wędrówki. Zostają jednak zawróceni i tam po raz pierwszy spotykają świadomość „Srebrnego Cieku”, która zna doskonale ich zamiary i prowadzi ich w strone pierwszego portalu – tafli pionowo wbijającej się w krawędź morza za którą widać świat porośnięty dżunglą – pierwszą planetę.

Planety

Planety znajdują się na czterech krańcach Srebrzystego Wycieku przedstawiają światy w różnych stadiach rozpadu, a raczej w różnych jego wariantach. W każdym z wariantów planeta utraciła jeden z 4 pierwiastków niezbędnych do istnienia. Pierwiastkami tymi są – Miłość, Mądrość, Wiedza i Życie. Drużyna odwiedzi tylko 3 portale, gdyż jednym z nich dostała się do środka. Do każdego portalu należy zanieść brakujący element żeby „skompletować” daną rzeczywistość. Ma być to „łopatologiczne” i zabawne. Każda planeta powinna mieć reprezentację w osobnej grafice.

1. Planeta Pustyni – Stąd wyruszyła załoga HS-Photone wraz z Maxem. Okazuje się że Ziemia jest planetą pozbawioną jednego z pierwiastków – Miłości. Jej mieszkańcy doprowadzili do jej rozpadu poprzez wojny i brak szacunku do życia. Brak bossa – bossem są ludzie, którzy zniszczyli się nawzajem. Ziemię uratuje dopiero skompletowanie wszystkich pozostałych trzech światów. Poświęcenie załogi „Fotona” skompletuje ten świat i zamknie

szczeliny w „Srebrnym Wycieku”. Na planetę wróci harmonia i ziemia odżyje, kiedy ludzie otworzą „barierę kosmiczną”. Srebrny wyciek otuli ziemię i przywróci atmosferę. Dominujący kolor – żółty.

2. Planeta Puszczy (GREEN PLANET) – planeta pozbawiona Wiedzy (KNOWLEDGE). Stworzenia żyjące tutaj posługują się jedynie instynktem i naturalnym przystosowaniem. Dinozaury i ogromne insekty, które atakują załogę. Bossem jest Ogromny Velociraptor, który chciał połknąć uciekający statek Dr. Hermetusa, jednak napęd statku „HS-Tetra” wypalił mu na języku wielką literę H. Max wraz z załogą pokonają go i wyryją na skale napis „HERMETIC – SQUARE” dzięki temu nauczą jej mieszkańców pojęcia symbolu – pisma i wten sposób przyniosą na planetę wiedzę. Planeta będzie kompletna i portal się zamknie. Dominujący kolor – Zielony.

3. Planeta Chmur (CLOUD WORLD) – planeta pozbawiona Mądrości. Stworzenia istniejące tutaj są amorficzne i niekompletne, nigdy nie zachowują na stałe swoich kształtów. Płyną bez celu i nie wiadomo po co istnieją. Nie maja kolorów. Salvador Dali w monochromatycznym wydaniu skontrastowany ze srebrem statku „HS-Photone” Nie ma tutaj wiatru i kierunków. Nuda. Nie ma odpowiedzi na to jak rozwiązać łamigłówkę. Załoga będzie tutaj sie opalać i marnować czas, bardzo długo. Przez przypadek, jeden z załogantów wystrzeli ogromną płytę CD ze statku, która wznieci wielki podmuch następnie chmury zaczną formować się w jej podobizny – stawiać jej „ołtarze”. W ten sposób załoga nada temu światu sens istnienia, ukazując wzór do naśladowania i kierunek wiatru. Otrzymawszy cel, chmury otrzymują Mądrość. (WISDOM). Dominujący kolor – kremowo-biały, kość słoniowa.

4. Planeta Układu Scalonego (THE GREAT CIRCUIT)– planeta pozbawiona Życia. Wielkie piramidy i arterie zrobione z układów scalonych. Wygląda to jak miasto maszyn z Matrixa tylko zupełnie nie złowrogie. Żyły pulsujących błekitem pędzących danych, ostre kąty, masa małych robotów, dronów. Polygony, oldschoolwe 3-D. Ciemne niebo. Bohaterowie znajdą tutaj wrak „HS-Tetra”

umiejscowiony na piedestale. Dowiedzą się, że 6 piramid to grobowce naukowców, którzy przylecieli z Ziemii. Są traktowani przez układ scalony jako zmarłe bóstwa – czczeni i opłakiwani. Wszystkie roboty dookoła są bezradne wobec biologicznych organizmów. Max wtyka mapę w pokazane przez jednego z robotów gniazdo. Tutaj załoga dowiaduje się całej historii, która opowiedziana jest przez Dr. Hermetusa (jego podobizna wyświetla się na niebie – wyobraźmy sobie azteckie miasto przyszłości w całości zbudowane z układu scalonego, wielką, błękitną ludzką twarz na niebie i kosmiczną motorówkę zaparkowaną na szczycie jednej z piramid). Nie udało się im niestety przynieść na ta planete życia. Jeden z załogantów „Fotona” wyrzuca w głąb zwojów kabli ogryzek jabłka, który w sekundę zarasta siecią i wystrzeliwuje w powietrze jako mecha-organiczne drzewo. W ten sposób załoga przynosi na planetę Życie.

Po wydarzeniach na planecie układu scalonego załoga trafia spowrotem na ocean Srebrzystego Wycieku. Tafla wody zaczyna wirować wokół Osi. „Foton” Wlatuje w świecąca oś i pojawia się niedaleko Ziemii. Planeta jest otoczona srebrną chmurą. Zapora gwiezdna przestaje działać i srebro otacza całą ziemię. Następuje ogromny rozbłysk światła. „Foton” wlatuje z ogromną prędkością w atmosferę Ziemii i ku zdziwieni załogantów powłoka statku zaczyna się nagrzewać. Zwiększone tarcie oznacza, ze wokół Ziemii znowu wytworzyła sie atmosfera. Poświęcenie załogi „HS-Photone” to brakujący pierwiastek – Miłość. Ziemia została uratowana, a Max i załoga wracają jako bohaterowie.

K O N I E C